Google+

Polly Wolly Doodle



Letra en español:

Fui hacia el sur para ver a mi Sal
Canto Polly-Wolly-doddle todo el día
Mi Sally es una chica valiente
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día

coro
Que te vaya bien, te va bien
Que te vaya bien mi hada
Porque yo voy a ir a Lou'siana
Para ver a mi Suzy-anna
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día

Sal es una feria de soltera
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día
Con los ojos y el pelo rizado risa
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día

coro

Saltamontes sentado en las vías del tren
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día
Un Pickin 'los dientes con una tachuela alfombra
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día

coro

Detrás del granero de rodillas
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día
Me pareció oír un estornudo pollo
Canto Polly-Wolly-doodle todo el día


Lyrics:

I went down south for to see my Sal
Sing polly-wolly-doddle all the day
My Sally is a spunky gal
Sing polly-wolly-doodle all the day

Chorus
Fare thee well, fare thee well
Fare thee well my fairy fay
For I'm goin' to Lou'siana
For to see my Suzy-anna
Sing polly-wolly-doodle all the day

Sal she is a maiden fair
Sing polly-wolly-doodle all the day
With curly eyes and laughing hair
Sing polly-wolly-doodle all the day

Chorus

Grasshopper sittin' on a railroad track
Sing polly-wolly-doodle all the day
A pickin' his teeth with a carpet tack
Sing polly-wolly-doodle all the day

Chorus

Behind the barn down on my knees
Sing polly-wolly-doodle all the day
I thought I heard a chicken sneeze
Sing polly-wolly-doodle all the day

ShareThis