Google+

My Bonnie Lies over the Ocean




Lyrics:

Check out the Lyrics of this Nursery Rhyme :
My Bonnie lies over the ocean
My Bonnie lies over the sea
My Bonnie lies over the ocean
Oh bring back my Bonnie to me

Bring back, bring back
Bring back my Bonnie to me, to me
Bring back, bring back
Bring back my Bonnie to me

Blow the winds over the ocean
Blow the winds over the sea
Blow the winds over the ocean
To bring back my Bonnie to me

The winds will blow over the ocean
The winds will blow over the sea
The winds will blow over the ocean
To bring back my Bonnie to me

Bring back, bring back
Bring back my Bonnie to me, to me
Bring back, bring back
Bring back my Bonnie to me

Bring back, bring back
Oh, bring back my Bonnie to me

Letra en español:

Mi Bonnie se encuentra sobre el océano
Mi Bonnie se encuentra sobre el mar
Mi Bonnie se encuentra sobre el océano
Oh traer de vuelta a mi Bonnie para mí

Tráelo de vuelta, tráelo de vuelta
Tráelo de vuelta a mi Bonnie a mí, a para mí
Tráelo de vuelta, tráelo de vuelta
Tráelo de vuelta a mi Bonnie para mí

Sopla el viento sobre el océano
Sopla el viento sobre el mar
Sopla el viento sobre el océano
Para traer de vuelta a mi Bonnie para mí

Los vientos soplarán sobre el océano
Los vientos soplarán sobre el mar
Los vientos soplarán sobre el océano
Para traer de vuelta a mi Bonnie para mí

Tráelo de vuelta, tráelo de vuelta
Tráelo de vuelta a mi Bonnie a mí, a para mí
Tráelo de vuelta, tráelo de vuelta
Tráelo de vuelta a mi Bonnie para mí

Tráelo de vuelta, tráelo de vuelta
Oh,
tráelo de vuelta a mi Bonnie para mí

ShareThis