Google+

Tingalayo | nursery rhymes & children songs with lyrics




 

Letra en español:

Tingalayo! Vamos burrito ven.
Tingalayo! Vamos burrito ven.
Mis paseos en burro, burro, mis charlas
Mi burro come con cuchillo y tenedor.
Mis paseos en burro, burro, mis charlas
Mi burro come con cuchillo y tenedor.

Tingalayo! Vamos burrito ven.
Tingalayo! Vamos burrito ven.
Mi burro come, mi burro duerme,
Mi burro patea con sus dos patas traseras.
Mi burro come, mi burro duerme,
Mi burro patea con sus dos patas traseras.

Tingalayo! Vamos burrito ven.
Tingalayo! Vamos burrito ven.
Mis burro baila, mi burro canta,
Mi burro wearin un anillo de diamantes.
Mis burro baila, mi burro canta,
Mi burro lleva un anillo de diamantes.


Lyrics:

Tingalayo! Come little donkey come,
Tingalayo! Come little donkey come.
My donkey walks, my donkey talks,
My donkey eats with a knife and fork.
My donkey walks, my donkey talks,
My donkey eats with a knife and fork.

Tingalayo! Come little donkey come,
Tingalayo! Come little donkey come.
My donkey eats, my donkey sleeps,
My donkey kicks with his two hind feet.
My donkey eats, my donkey sleeps,
My donkey kicks with his two hind feet.

Tingalayo! Come little donkey come,
Tingalayo! Come little donkey come!
My donkey dances, my donkey sings,
My donkey wearin' a diamond ring.
My donkey dances, my donkey sings,
My donkey wearin' a diamond ring.

ShareThis